1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Na olchowym szlaku
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Segregacja odpadów - projekt

Materiał Edukacyjny, Autor: Stanisława Łuczak , Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
Poziom nauczania
 0/5
 
Podczas realizacji projektu uczniowie wykonują, a na zakończenie prezentują folder, plakat lub logo dotyczące segregacji odpadów.
PLIKI ZASOBU
 
segregacja - projekt ( 55 KB .DOC )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Wychowanie, aby dziecko w miarę swoich możliwości było przygotowane do życia w zgodzie z samym sobą, ludźmi i przyrodą
    Treści nauczania:
    Uczeń w zakresie rozumienia i poszanowania świata roślin i zwierzą wie, że należy segregować śmieci; rozumie sens stosowania opakowań ekologicznych
    W zakresie ekspresji przez sztukę uczeń podejmuje działalność twórczą, posługując się takimi środkami wyrazu plastycznego jak: kształt, barwa, faktura w kompozycji na płaszczyźnie i w przestrzeni (stosując określone materiały, narzędzia i techniki plastyczne)
    Uczeń podejmuje działania na rzecz ochrony przyrody w swoim środowisku; wie, jakie zniszczenia w przyrodzie powoduje człowiek (wypalanie łąk, zaśmiecanie lasów, nadmierny hałas, kłusownictwo ) zna wpływ przyrody nieożywionej na życie ludzi, zwierząt i roślin wpływ światła słonecznego na cykliczność życia ma Ziemi
  • Klasy (IV-VI)
  • Godzina wychowawcza
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Język polski
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Tworzenie wypowiedzi.
    Uczeń rozwija umiejętność wypowiadania się w mowie i w piśmie na tematy poruszane na zajęciach, związane z poznawanymi tekstami kultury i własnymi zainteresowaniami; dba o poprawność wypowiedzi własnych, a ich formę kształtuje odpowiednio do celu wypowiedzi; wykorzystując posiadane umiejętności, rozwija swoją wiedzę o języku.
    Treści nauczania:
    świat przyrody (pogoda, rośliny i zwierzęta, krajobraz)
    Matematyka
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Modelowanie matematyczne.
    Uczeń dobiera odpowiedni model matematyczny do prostej sytuacji, stosuje poznane wzory i zależności, przetwarza tekst zadania na działania arytmetyczne i proste równania.
    Treści nauczania:
    Plastyka
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Tworzenie wypowiedzi - ekspresja przez sztukę.
    Treści nauczania:
    Uczeń korzysta z przekazów medialnych oraz stosuje ich wytwory w swojej działalności twórczej (zgodnie z elementarną wiedzą o prawach autora)
    Przyroda
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Poszanowanie przyrody.
    Uczeń zachowuje się w środowisku zgodnie z obowiązującymi zasadami; działa na rzecz ochrony przyrody i dorobku kulturowego społeczności.
    Treści nauczania:
    Uczeń proponuje działania sprzyjające środowisku przyrodniczemu;
    Uczeń uzasadnia potrzebę segregacji odpadów, wskazując na możliwość ich ponownego przetwarzania (powołując się na właściwości substancji).
    Zajęcia komputerowe
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Wykorzystywanie komputera do poszerzania wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin, a także do rozwijania zainteresowań
    Wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji z różnych źródeł; opracowywanie za pomocą komputera rysunków, motywów, tekstów, animacji, prezentacji multimedialnych i danych liczbowych
    Treści nauczania:
    Uczeń opracowuje i redaguje teksty (listy, ogłoszenia, zaproszenia, ulotki, wypracowania), stosując podstawowe możliwości edytora tekstu w zakresie formatowania akapitu i strony, łączy grafikę z tekstem
    Uczeń uczestniczy w pracy zespołowej, porozumiewa się z innymi osobami podczas realizacji wspólnego projektu, podejmuje decyzje w zakresie swoich zadań i uprawnień
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij