1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Czynności życiowe organizmów żywych

Oferta Ośrodków, Autor: Sandra Blek , Centrum Edukacji LKP "Lasy Doliny Baryczy"- "Dom Drzewa"
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

Grupa poznaje czynności życiowe organizmów takie jak odżywianie, oddychanie, wydalanie, rozmnażanie, wzrost i rozwój, reakcja na bodźce oraz ruch. Na podstawie burzy mózgów uczestnicy zajęć edukacyjnych wymieniają czynniki niezbędne do życia. Uczestnicy po zajęciach rozumieją podział na organizmy samożywne oraz cudzożywne, potrafią omówić proces fotosyntezy, potrafią wymienić kilka sposobów poruszania się zwierząt lądowych i wodnych. Jako zadanie domowe grupa ma zaobserwować ruch u rośliny. Oferta ściśle związana z potencjałem przyrodniczym Doliny Baryczy i kompleksami leśnymi na jej terenie. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
120 min. od 10 do 50 osób bezpłatne stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
- ognisko
- kulig
- dokarmianie zwierząt
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza. Opanowanie podstawowego słownictwa przyrodniczego (biologicznego, geograficznego, z elementami słownictwa fizycznego i chemicznego).
    Treści nauczania:
    Uczeń wymienia różne źródła wiedzy o przyrodzie.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
    Treści nauczania:
    Różnorodność i jedność roślin. Mchy. Uczeń wyjaśnia znaczenie mchów w przyrodzie, planuje i przeprowadza doświadczenie wykazujące zdolność mchów do chłonięcia wody.
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Postawa wobec przyrody i środowiska.
    Uczeń rozumie znaczenie i konieczność ochrony przyrody; prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych; opisuje postawę i zachowanie człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij