1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
motyl
dla kogo?
LABIRYNTEM NA RYBY
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Święto drzewa

Materiał Edukacyjny, Autor: Dariusz Kaliszczak , Zespół Szkół w Krośnicach, Szkoła Podstawowa im. I. Łukasiewicza
Poziom nauczania
 0/5
 
Szkolne obchody święta drzewa, prezentacja gospodarki leśnej w Dolinie Baryczy, uświadomienie uczniom konieczności ochrony przyrody - głownie drzew w naszych lasach i nie tylko
PLIKI ZASOBU
 
ŚWIĘTO DRZEWA ( 60 KB .DOC )
 
( 0 KB . )
 
Lasy w Polsce ( 22998 KB .PPT )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy (IV-VIII)
  • Historia
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Zainteresowanie problematyką społeczną.
    Uczeń ma nawyk dociekania w kontekście społecznym -zadaje pytania "dlaczego jest tak, jak jest?" i "czy mogłoby być inaczej?" oraz próbuje odpowiedzieć na te pytania.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje swoją "małą Ojczyznę", uwzględniając tradycję historyczno-kulturową i problemy społeczno-gospodarcze
    Przyroda
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Poszanowanie przyrody.
    Uczeń zachowuje się w środowisku zgodnie z obowiązującymi zasadami; działa na rzecz ochrony przyrody i dorobku kulturowego społeczności.
    Praktyczne wykorzystanie wiedzy przyrodniczej.
    Uczeń orientuje się w otaczającej go przestrzeni przyrodniczej i kulturowej; rozpoznaje sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu oraz podejmuje działania zwiększające bezpieczeństwo własne i innych, świadomie działa na rzecz ochrony własnego zdrowia.
    Zaciekawienie światem przyrody.
    Uczeń stawia pytania dotyczące zjawisk zachodzących w przyrodzie, prezentuje postawę badawczą w poznawaniu prawidłowości świata przyrody przez poszukiwanie odpowiedzi na pytania: "dlaczego?", "jak jest?", "co się stanie, gdy?".
    Treści nauczania:
    Uczeń rozpoznaje i nazywa warstwy lasu, charakteryzuje panujące w nich warunki abiotyczne;
    Uczeń obserwuje wszystkie fazy rozwoju rośliny, dokumentuje obserwacje;
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij