STREFA DZIECI

Opinia rodzica jest ważna

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

WIE2017_GMINA SOŚNIE W DOLINIE BARYCZY_konkurs wiedzy o Dolinie Baryczy

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Marcel Kruszyk, Jakub Dziabas , Zespól Szkół w Sośniach
 2/5
Grupa wiekowa: Klasy (VII-VIII)
Celem pracy jest promocja walorów przyrodniczych i historycznych Gminy Sośnie. Masz dość rutyny i ciężkiej pracy? Szukasz dobrego miejsca, aby wypocząć i zregenerować siły? Znajdziesz je w Gminie Sośnie położonej na terenie Doliny Baryczy! Przybądź tu i zachwyć się pięknem przyrody, szumem drzew i śpiewem ptaków! Kategoria zasobu-gimnazjum.


Po przystąpieniu do konkursu rozpoczęto obserwację otoczenia,  gromadzenie materiałów filmowych i zdjęć oraz poszukiwanie informacji dotyczących Gminy Sośnie oraz jej walorów przyrodniczych. Po zgromadzeniu  przystąpiono do selekcji materiałów i montażu filmu.

MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Uznanie Autorstwa (ang.Attribution (BY))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o twórcy.
Bez Utworów Zależnych (ang. No Derivative Works (ND))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie tylko dokładnych (dosłownych) kopii dzieła, niedozwolone jest jego zmienianie i tworzenie na jego bazie pochodnych.
SŁOWA KLUCZOWE
PODKATEGORIE
Przyroda
  1. Rośliny
  2. Zwierzęta
Krajobrazy DB
  2. Las
  3. Łąka
  5. Staw
  6. Wiejskie
Zabytki
Ludzie
Atrakcje DB
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne

Zasób biorący udział w inicjatywie:
OPINIE I KOMENTARZE  
Izabela Brymerska
Dobry materiał promocyjny.
04-06-2017
Izabela Brymerska
Dobry materiał promocyjny
04-06-2017
Izabela Brymerska
Dobry materiał promocyjny.
04-06-2017

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij