1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

WIE2017_Cieszyn u granic Doliny Baryczy_ulotka_Konkurs wiedzy o Dolinie Baryczy

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Natalia Michalewska , Zespół Szkół w Cieszynie
 5/5
 
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI)
Natalia Michalewska, "Cieszyn u granic Doliny Baryczy", kl.V, ZS Cieszyn.Kwalifikacja tematyczna- miejsce. Uczennica przedstawia najpierw w sposób faktograficzny najciekawsze obiekty historyczne wsi Cieszyn, a następnie podaje istotne informacje o Parku Krajobrazowym Dolina Baryczy. Jednocześnie ukazuje sposób wykorzystania walorów jakie oferuje Dolina Baryczy i jej mieszkańcy.


PLIKI ZASOBU
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Bez Utworów Zależnych (ang. No Derivative Works (ND))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie tylko dokładnych (dosłownych) kopii dzieła, niedozwolone jest jego zmienianie i tworzenie na jego bazie pochodnych.
PODKATEGORIE
Przyroda
Krajobrazy DB
  2. Las
  5. Staw
Zabytki
Atrakcje DB
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne

Zasób biorący udział w inicjatywie:
OPINIE I KOMENTARZE  
Izabela Brymerska
Dobry materiał promocyjny.
04-06-2017

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij