O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Dolina Baryczy
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Selfie z poezją w Dolinie Baryczy

Oferta Ośrodków, Autor: Alicja Urbańczyk , Centrum Edukacji Ekologicznej przy PCEiPP w Miliczu
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w sali

Uczestnicy dzieleni są na grupy przeprowadzaja inscenizację utworów z wykorzystaniem gestów, mimiki, ruchu, nastepnie uczestnicy recytyją wiersze o różnej tematyce i bawią sie w grę "zabawa ze słowami". Po tym wprowadzeniu uczestnicy układają wiersze o temtyce związanej z Doliną Baryczy. Na koniec zajęć wszyscy uczestnicy robią sobie selfie na tle własnej pracy.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
1,5 godz. od 10 do 20 osób bezpłatne stałe
PLIKI ZASOBU
 
Selfie z poezją scenariusz ( 18 KB .DOCX )
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
noclegi, wyżywienie, wypożyczalnia lornetek, mozliwośc zorganizowania ogniska
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
Trzebnicka 4B
56-300 Milicz
KONTAKT
Alicja Urbańczyk
71 384 10 42
  • Klasy (VII-VIII)
  • Język polski
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kształcenie literackie i kulturowe. Wyrabianie i rozwijanie zdolności rozumienia utworów literackich oraz innych tekstów kultury.
    Kształcenie językowe. Kształcenie umiejętności poprawnego mówienia oraz pisania zgodnego z zasadami ortofonii oraz pisowni polskiej.
    Kształcenie językowe. Rozwijanie wiedzy o elementach składowych wypowiedzi ustnych i pisemnych oraz ich funkcjach w strukturze tekstów i w komunikowaniu się.
    Tworzenie wypowiedzi. Rozwijanie umiejętności wypowiadania się w określonych formach wypowiedzi ustnych i pisemnych.
    Tworzenie wypowiedzi. Rozwijanie umiejętności stosowania środków stylistycznych i dbałości o estetykę tekstu oraz umiejętności organizacji tekstu.
    Tworzenie wypowiedzi. Rozbudzanie potrzeby tworzenia tekstów o walorach estetycznych i podejmowania samodzielnych prób literackich.
    Treści nauczania:
    Zróżnicowanie języka. Uczeń rozumie pojęcie stylu, rozpoznaje styl potoczny, urzędowy, artystyczny, naukowy, publicystyczny.
    Zróżnicowanie języka. Uczeń rozumie znaczenie homonimów.
    Czytanie utworów literackich. Uczeń recytuje utwór literacki w interpretacji zgodnej z jego tematem i stylem.
    Czytanie utworów literackich. Uczeń rozpoznaje w tekście literackim: neologizm, eufemizm, porównanie homeryckie, inwokację, symbol, alegorię i określa ich funkcje.
    Uczeń rozwija umiejętności samodzielnej prezentacji wyników swojej pracy.
    Elementy retoryki. Uczeń funkcjonalnie wykorzystuje środki retoryczne oraz rozumie ich oddziaływanie na odbiorcę.
    Mówienie i pisanie. Uczeń dokonuje interpretacji głosowej czytanych i wygłaszanych tekstów.
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij