1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Zalew - Moja Wola
dla kogo?
Przebiśniegi
dla kogo?
Na olchowym szlaku
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

WIE_2018_Zabytki Doliny Baryczy_Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Jakub Łuczak , Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki
 0/5
 
Grupa wiekowa: Szkoła średnia
Celem pracy jest zachęcenie innych ludzi do poznawania naszego regionu, ze szczególnym naciskiem na nasze lokalne zabytki oraz inne ciekawe miejsca.


Metryczka

1.Tytuł pracy: Zabytki Doliny Baryczy

2. Szkoła: Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Miliczu

3. Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna ucznia/uczniów: Henryka Kowalska

PLIKI ZASOBU
 
Koncepcja gry ( 11 KB .DOCX )
 
Pytania i klucz odpowiedzi ( 13 KB .DOCX )
 
Źródła informacji ( 12 KB .DOCX )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
GRY I ZABAWY
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Na Tych Samych Warunkach (ang.ShareAlike (SA))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie pochodnych dzieł, pod warunkiem że będą one opublikowane na takiej samej licencji.
PODKATEGORIE
Zabytki
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne

Zasób biorący udział w inicjatywie:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij