BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

WIE_2018_ Dziedzictwo kulturowe mojej najbliższej okolicy-gra planszowa_Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Jakub Kubik Oskar Snażyk , Gimnazjum IT
 0/5
Grupa wiekowa: Klasy (VII-VIII)
Celem naszej gry jest poznanie zabytków Doliny Baryczy.Wzbogacenie wiedzy o historii i dorobku pokoleń żyjących na naszym terenie.Zdobytą wiedzę chcemy przekazać rówieśnikom w przyjemnej formie edukacji-zabawy komputerowej.Praca dotyczy zabytków położonych w najbliższych miejscowościach od naszego miejsca zamieszkania.


Tytuł pracy: WIE_2018_ Dziedzictwo kulturowe mojej najbliższej okolicy-gra planszowa_Regionalny Konkurs o Dolinie Baryczy

Szkoła:Społeczne Gimnazjum IT w Miliczu

Imię i nazwisko nauczyciela: Henryka Kowalska

Imię i nazwisko autorów pracy

Jakub Kubik
Oskar Snażyk 

Jakie zadania wykonywał przy pracy konkursowej?

Wspólnie szukaliśmy materiałów a następnie tworzyliśmy pytania.

Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy:
Euro Velo 9
Przyroda,historia i nowoczesność Gminy Cieszków
Dolina Baryczy przewodnik po niezwykłościach przyrody
Milicz przyroda i turystyka
Milicz i okolice
Wzgórze Trzebnickie i Dolina Baryczy 
  
PLIKI ZASOBU
 
( 7 KB .ODT )
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
GRY I ZABAWY
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Bez Utworów Zależnych (ang. No Derivative Works (ND))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie tylko dokładnych (dosłownych) kopii dzieła, niedozwolone jest jego zmienianie i tworzenie na jego bazie pochodnych.
Na Tych Samych Warunkach (ang.ShareAlike (SA))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie pochodnych dzieł, pod warunkiem że będą one opublikowane na takiej samej licencji.
SŁOWA KLUCZOWE
PODKATEGORIE
Zabytki
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne

Zasób biorący udział w inicjatywie:
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij