1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Herb Żmigrodu
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

WIE_2020_I Regionalny Konkurs Matematyczno-Ekologiczny_Czysta i piękna Dolina Baryczy _Kamil Stachowczyk_ kl. 6b_S.P.im. Polskich Olimpijczyków w Dębnicy_ gmina Przygodzice

Baza Wiedzy / WIE, Autor: Kamil Stachowczyk , Szkoła Podstawowa im. Polskich Oimpijczyków w Dębnicy
 0/5
 
Grupa wiekowa: Klasy (IV-VI)
Zadanie pierwsze składa się z dwóch części: krzyżówki obejmującej pojęcia matematyczne oraz zadania z tekstu o rezerwacie „Wydymacz”. W moim zadaniu trzeba wykazać się umiejętnościami, tj. zamiana jednostek pola, procenty, podzielność liczb i system rzymski. Zadanie drugie dotyczy kolejności wykonywania działań. Przez mój matematyczny labirynt chciałem pokazać, jak należy segregować odpady, aby Dolina Baryczy była czysta i piękna!


Opis zadania 1: Tym zadaniem chciałem wskazać, że w mojej okolicy jest cud natury  z Doliny Baryczy jakim jest rezerwat „Wydymacz”. Cieszę się, że to miejsce jest objęte ochroną prawną, a to oznacza, że potrafimy dbać o przyrodę, aby inni mogli ją też podziwiać przez długie lata. Zapraszam na edukacyjny spacer ścieżkami rezerwatu.

Opis zadania 2: Wybrałem temat segregacji śmieci, ponieważ zanieczyszczenie środowiska przez odpady to  poważny problem. Produkujemy coraz więcej odpadów     i nie wszyscy segregujemy je prawidłowo. Moje zadanie pokazuje podstawowe zasady jak postępować z odpadami. Nauczmy się tego, aby lepiej dbać o klimat pięknej Doliny Baryczy. Bądźmy Strażnikami Ziemi tej dużej i tej małej jak tytuł tego konkursu.

Metryczka

1.Tytuł pracy: „Czysta i piękna Dolina Baryczy”

2. Szkoła: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Dębnicy

3. Imię i nazwisko nauczyciela - opiekuna ucznia: Jolanta Pawłowska, Justyna Kaczmarek.

Imię i nazwisko autora pracy :

Kamil Stachowczyk

Tytuł zadania 1

Matematycznie przez „Wydymacz”
w  Dolinie Baryczy.

Tytuł zadania 2

Matematyczne porządki w Dolinie Baryczy

 

4. Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy: materiały ze stron internetowych:

Zadanie 1: Zwoliński G., Przewodnik - rezerwat przyrody „Wydymacz”, Opracowanie Studio Plan Wrocław, Nadleśnictwo Antonin, wyd. I, 2010.

materiały ze stron internetowych:

http://www.przygodzice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub=16&menu=111&strona=1

zdjęcie z archiwum domowego

Zadanie 2: Nadolna U., Naucz się jak postępować z odpadami?, Eko-Koncept, własne rysunki koszy na odpady wykonane na komputerze, materiały ze stron internetowych

https://www.google.com

PLIKI ZASOBU
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
LICENCJA
Materiały w tym zasobie udostępnione zostają na licencji:
Uznanie Autorstwa (ang.Attribution (BY))
zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o twórcy.
PODKATEGORIE
Przyroda
  1. Rośliny
  2. Zwierzęta
Krajobrazy DB
  2. Las
Atrakcje DB
WIE Wyjątkowe Inicjatywy Edukacyjne
  1. WIE 2020 - I Regionalny Konkurs Matematyczno-Ekologiczny „Jesteśmy strażnikami Ziemi”

Zasób biorący udział w inicjatywie:
WIE 2020 - I Regionalny Konkurs Matematyczno-Ekologiczny „Jesteśmy strażnikami Ziemi”
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij