1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Rzekotka
dla kogo?
Ssaczy quiz wilk
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

27. Wyprawa Odkrywców - QUESTING Szlak Krośnickich Filantropów

Materiał Edukacyjny, Autor: OEE KROŚNICE , Ośrodek Edukacji Ekologicznej działający przy Centrum Edukacyjno-Turystyczno-Sportowym w Krośnicach
Poziom nauczania
 5/5
 
Zabawa w podchody, zadaniem uczestników jest odnalezienie skarbu. Uczestnicy wybierają się w teren z osoba prowadzącą zajęcia i ze wskazówkami, jak odnaleźć skarb. Tematyka zabawy jest historyczno - krajoznawcza. Dzięki niej poznajemy okolicę i jej historię.
PLIKI ZASOBU
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Wspomaganie dziecka w rozwoju intelektualnym, emocjonalnym, społecznym, etycznym, fizycznym i estetycznym.
    Wychowanie, aby dziecko w miarę swoich możliwości było przygotowane do życia w zgodzie z samym sobą, ludźmi i przyrodą
    Treści nauczania:
    Uczeń zna najbliższą okolicę, jej ważniejsze obiekty, tradycje, wie, w jakim regionie mieszka; uczestniczy w wydarzeniach organizowanych przez lokalną społeczność
  • Klasy (IV-VIII)
  • Godzina wychowawcza
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Historia
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Analiza i interpretacja historyczna.
    Uczeń odpowiada na proste pytania postawione do tekstu źródłowego, planu, mapy, ilustracji; pozyskuje informacje z różnych źródeł oraz selekcjonuje je i porządkuje; stawia pytania dotyczące przyczyn i skutków analizowanych wydarzeń historycznych i współczesnych.
    Tworzenie narracji historycznej.
    Uczeń tworzy krótką wypowiedź o postaci i wydarzeniu historycznym, posługując się poznanymi pojęciami; przedstawia własne stanowisko i próbuje je uzasadnić.
    Współdziałanie w sprawach publicznych.
    Uczeń współpracuje z innymi - planuje, dzieli się zadaniami i wywiązuje się z nich.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje swoją "małą Ojczyznę", uwzględniając tradycję historyczno-kulturową i problemy społeczno-gospodarcze
    Uczeń zbiera informacje o rozmaitych formach upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości "małej Ojczyzny"
OPINIE I KOMENTARZE  
Jacek Litwin
Piękne miejsce
13-10-2014

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij