1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w terenie i sali

Zajęcia laboratoryjne. Uczestnicy poznają budowę Ziemi oraz właściwości zewnętrznej warstwy skorupy ziemskiej - gleby. Mając do dyspozycji wcześniej zebrane różne typy gleb, oceniamy ich przydatność, w oparciu o takie właściwości, jak: temperatura, pH, struktura czy obecność żywych organizmów.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2.5 godziny min. od 10 do 30 osób 300 zł/grupa stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Mżliwość noclegu i wyżywienia, hala i boiska sportowe, wypożyczalnia sprzętu turystycznego i sportowego (rowery, lornetki), przejazd Krośnicką Kolejką Wąskotorową, możliwość zorganizowania ogniska;
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Uważne obserwowanie zjawisk przyrodniczych, dokładne i skrupulatne przeprowadzenie doświadczeń, posługiwanie się instrukcją przy wykonywaniu pomiarów i doświadczeń, sporządzanie notatek i opracowywanie wyników.
    Treści nauczania:
    Uczeń opisuje sposoby poznawania przyrody, podaje różnice między eksperymentem, doświadczeniem.
    Uczeń podaje przykłady wykorzystania zmysłów do prowadzenia obserwacji przyrodniczych.
    Uczeń stosuje zasady bezpieczeństwa podczas obserwacji i doświadczeń przyrodniczych.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Planowanie i przeprowadzanie obserwacji oraz doświadczeń; wnioskowanie w oparciu o ich wyniki. Uczeń określa warunki doświadczenia, rozróżnia próbę kontrolną i badawczą.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów biologicznych. Uczeń interpretuje informacje i wyjaśnia zależności przyczynowo- skutkowe między zjawiskami, formułuje wnioski.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń uzasadnia konieczność ochrony przyrody.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń prezentuje postawę szacunku wobec siebie i wszystkich istot żywych.
    Treści nauczania:
    Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń bezpiecznie posługuje się prostym sprzętem laboratoryjnym i podstawowymi odczynnikami chemicznymi.
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
    Pozyskiwanie, przetwarzanie i tworzenie informacji. Uczeń ocenia wiarygodność uzyskanych danych.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń opisuje właściwości substancji i wyjaśnia przebieg prostych procesów chemicznych.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów. Uczeń respektuje podstawowe zasady ochrony środowiska.
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń projektuje i przeprowadza proste doświadczenia chemiczne.
    Treści nauczania:
  • Szkoła średnia
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij