1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
motyl
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Odpady niebezpieczne- co z nimi zrobić?

Oferta Ośrodków, Autor: Zofia Pietryka , Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji Ekologicznej "Dolina Baryczy"
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w sali

Cele zajęć (spodziewane efekty): uczestnik: rozumie osobistą odpowiedzialność za stan środowiska, potrafi prawidłowo posegregować odpady, zna sposoby wykorzystywania odpadów, rozumie pojęcia: surowce wtórne, recykling, segregacja, utylizacja. Jest świadomy jak postępować z odpadami niebezpiecznymi. Pogadanka w oparciu o plansze i rysunki oraz zdjęcia odpadów tj: baterie, elektrośmieci, lekarstwa, farby, eternit. Ćwiczenie dotyczące tego co należy zrobić z odpadami niebezpiecznymi. WSKAZANIE: oferta dotyczy problematyki przeciwdziałania skutkom zmian klimatu w zakresie: gospodarki odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
45 min. od 15 do 25 osób 300 zł/grupa stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
W kosztach wkalkulowany jest dojazd edukatora do szkoły oraz niezbędne do prowadzenia zajęć materiały edukacyjne.UWAGA! Jeżeli zostaną uzgodnione w tym samym terminie zajęcia dla innych grup, kolejne zajęcia w cenie 100 zł. Szkoła udostępnia salę lekcyjną i w miarę możliwości sprzęt multimedialny. (np.rzutnik)Jeżeli w szkole jest odpowiednio przystosowana sala to
oferta może być dostępna dla osób niepełnosprawnych
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
RAPORTY POGŁĘBIONEJ OPINII
Lp. Data odbycia zajęć Nazwa szkoły Imię i nazwisko nauczyciela Przedmiot Przedmiot nauczania  
1 6 marzec 2019r. Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku Agnieszka Matunin Przyroda, geografia IV-VI Więcej
  • Klasy (IV-VI)
  • Godzina wychowawcza
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
    Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza. Opanowanie podstawowego słownictwa przyrodniczego (biologicznego, geograficznego, z elementami słownictwa fizycznego i chemicznego).
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Dostrzeganie zależności występujących między poszczególnymi składnikami środowiska przyrodniczego, jak również między składnikami środowiska a działalnością człowieka.
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Właściwe reagowanie na niebezpieczeństwa zagrażające życiu i zdrowiu.
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Przyjmowanie postaw współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego przez: właściwe zachowania w środowisku przyrodniczym, współodpowiedzialność za stan najbliższej okolicy, działania na rzecz środowiska lokalnego, wrażliwość na piękno natury, a także ładu i estetyki zagospodarowania najbliższej okolicy, świadome działania na rzecz ochrony środowiska przyrodniczego i ochrony przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń rozpoznaje w terenie i nazywa składniki środowiska antropogenicznego i określa ich funkcje.
    Uczeń określa zależności między składnikami środowiska przyrodniczego i antropogenicznego.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Biologia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Posługiwanie się informacjami pochodzącymi z analizy materiałów źródłowych. Uczeń wykorzystuje różnorodne źródła i metody pozyskiwania informacji.
    Rozumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy do rozwiązywania problemów biologicznych. Uczeń interpretuje informacje i wyjaśnia zależności przyczynowo- skutkowe między zjawiskami, formułuje wnioski.
    Postawa wobec przyrody i środowiska. Uczeń opisuje i prezentuje postawę i zachowania człowieka odpowiedzialnie korzystającego z dóbr przyrody.
    Treści nauczania:
    Uczeń przedstawia odnawialne i nieodnawialne zasoby przyrody oraz propozycje racjonalnego gospodarowania tymi zasobami zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju.
    Uczeń analizuje wpływ człowieka na różnorodność biologiczną.
    Uczeń uzasadnia konieczność ochrony różnorodności biologicznej.
    Godzina wychowawcza - wybierz z dodatkowym przedmiotem nauczania powiązanym z tematem lekcji
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij