1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Jak odczytać i wykorzystać skalę mapy.

Materiał Edukacyjny, Autor: Magdalena Berezowska , Fundacja EkoRozwoju
Poziom nauczania
 0/5
 
Lekcja poświęcona jest zagadnieniom związanym z praktycznym zastosowaniem skali mapy. Fot.: auremar, fotolia.com
PLIKI ZASOBU
 
3 Jak odczytać i wykorzystać skalę mapy ( 91 KB .DOCX )
 
Arkusz nauczyciela nr 1 sc 3 ( 84 KB .DOCX )
 
Arkusz nauczyciela nr 2 sc 3 ( 84 KB .DOCX )
 
Arkusz ucznia nr 1 sc 3 ( 83 KB .DOCX )
 
Arkusz ucznia nr 2 sc 3 ( 84 KB .DOCX )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
  • Klasy gimnazjalne
  • Geografia
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Korzystanie z różnych źródeł informacji geograficznej.
    Uczeń dokonuje obserwacji i pomiarów w terenie; potrafi korzystać z planów, map, fotografii, rysunków, wykresów, danych statystycznych, tekstów źródłowych oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu gromadzenia, przetwarzania i prezentowania informacji geograficznych.
    Stosowanie wiedzy i umiejętności geograficznych w praktyce.
    Uczeń wykorzystuje wiedzę i umiejętności geograficzne w celu lepszego rozumienia współczesnego świata i swojego w nim miejsca; stosuje wiadomości i umiejętności geograficzne w życiu codziennym, m.in. w racjonalnym wykorzystaniu zasobów środowiska.
    Treści nauczania:
    Uczeń analizuje i interpretuje treści map ogólnogeograficznych, tematycznych, turystycznych;
    Uczeń dobiera odpowiednią mapę w celu uzyskania określonych informacji geograficznych;
    Uczeń odczytuje z map informacje przedstawione za pomocą różnych metod kartograficznych;
  • Klasy ponadpodstawowe
  • Geografia
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Wykorzystanie różnych źródeł informacji do analizy i prezentowania współczesnych problemów przyrodniczych, gospodarczych, społecznych, kulturowych i politycznych.
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij