1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Opinia rodzica jest ważna  
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

W Poszukiwaniu Magicznego Jajka

Oferta Ośrodków, Autor: KOM – Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny , Kreatywny Obiekt Multifunkcyjny w Miliczu
Poziom nauczania
 0/5
 
Miejsce realizacji zajęć: w sali

Ornitologiczny rezerwat przyrody "Stawy Milickie" jest miejscem wyjątkowego spotkania! Drozdy śpiewaki, zimorodki i żurawie zaprosiły do Doliny Baryczy trzydziestu niezwykłych ptasich gości z sześciu kontynentów. Tak zaczyna się podróż w poszukiwaniu magicznego jaja przez odległe wyspy, rozległe oceany i wysokie góry. Uczestnicy gry poznają niezwykłe gatunki ptaków, ptasie zwyczaje, specyfikę warunków w jakich żyją i przekonują się o barwnej różnorodności ich jaj. Gra przyrodniczo-geograficzna. Program obejmuje grę edukacyjną, seans filmowy z poczęstunkiem(popcorn + naturalny nektar owocowy z Doliny Baryczy) oraz zakupy w sklepiku Starej Bombkarni. Program w swoich założeniach wykorzystuje przyrodniczy i historyczny potencjał regionu oraz jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
 
czas trwania ilość osób koszt dostępność
4 godz. od 30 do 50 osób 40 zł/osoba stałe
SŁOWA KLUCZOWE
DODATKOWA OFERTA
Obiad(II danie)-19 zł/szt.
Ognisko z poczęstunkiem(kiełbaski+ pieczywo+woda 0,5 l z Doliny Baryczy)-10 zł/os.
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
Dąbrowskiego 3
56-300 Milicz
KONTAKT
Magdalena Słotwińska
514203636
  • Klasy (IV-VI)
  • Historia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Chronologia historyczna. Odróżnianie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
    Chronologia historyczna. Posługiwanie się podstawowymi określeniami czasu historycznego: epoka, okres p.n.e., okres n.e., tysiąclecie, wiek, rok.
    Chronologia historyczna. Umieszczanie procesów, zjawisk i faktów historycznych w czasie oraz porządkowanie ich i ustalanie związków przyczynowo- skutkowych.
    Analiza i interpretacja historyczna. Objaśnianie związków przyczynowo-skutkowych, analizowanie zjawisk i procesów historycznych.
    Tworzenie narracji historycznej. Tworzenie krótkich i długich wypowiedzi: planu, notatki, rozprawki, prezentacji.
    Treści nauczania:
    Uczeń poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje.
    Uczeń odróżnia historię od dziejów legendarnych.
    Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza. Poznanie planów i map jako źródeł informacji geograficznych.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Analizowanie, dokonywanie opisu, porównywanie, klasyfikowanie, korzystanie z różnych źródeł informacji (np. własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów, technologii informacyjno-komunikacyjnych).
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Doskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się, współpracy i działania oraz pełnienia roli lidera w zespole.
    Treści nauczania:
    Uczeń korzysta z różnych źródeł wiedzy o przyrodzie.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Geografia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Wiedza geograficzna. Opanowanie podstawowego słownictwa geograficznego w celu opisywania oraz wyjaśniania występujących w środowisku geograficznym zjawisk i zachodzących w nim procesów.
    Wiedza geograficzna. Poznanie wybranych krajobrazów Polski i świata, ich głównych cech i składników.
    Wiedza geograficzna. Poznanie głównych cech środowiska geograficznego Polski, własnego regionu oraz najbliższego otoczenia – „małej ojczyzny”, a także wybranych krajów i regionów Europy oraz świata.
    Wiedza geograficzna. Rozumienie zróżnicowania przyrodniczego, społeczno-gospodarczego i kulturowego świata.
    Treści nauczania:
    Uczeń rozpoznaje na mapie składniki krajobrazu Polski.
OPINIE I KOMENTARZE  

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij