STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 31 maj 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: HAGRO Hanna Jankowska
Tytuł zajęć: Życie na wsi
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
Imię i nazwisko nauczyciela: Stanisława Łuczak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: przyroda, matematyka, fizyka doradztwo zawodowe
Ilość osób w grupie: 32

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• osoba edukatora
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Duże zaangażowanie uczniów zajęciami spowodowane jest przede wszystkim możliwością własnoręcznej produkcji sera, mleka czy mąki. Podczas zajęć dzieci poznają tradycyjne sposoby wytwarzania tych produktów oraz stare narzędzia.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
W gospodarstwie jest kolekcja dawnych maszyn rolniczych, które pani Hania bardzo ciekawie prezentuje.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dzieci zobaczyły jak może wyglądać duże, aktywne gospodarstwo rolne. Zwróciły uwagę na panujący wokół porządek. Zachwycały się żywym inwentarzem.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie utrwalali nawyki wyrzucania odpadów do odpowiednich pojemników.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dzięki udziałowi w zajęciach dzieci uświadamiły sobie, że kupowanie produktów od lokalnych wytwórców ma wpływ nie tylko na ich zdrowie, ale również powoduje mniejsze zanieczyszczanie środowiska.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

przyroda, doradztwo zawodowe
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• atrakcyjność zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Duzy zasób wiedzy pań prowadzących zajęcia oraz ciekawy sposób jej przekazywania
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• atrakcyjne zagospodarowanie terenu
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? Podczas zajęć dzieci uczą sie rzeczy wcześnie nieznanych i bardzo się przy tym angażują

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda, historia, doradztwo zawodowe

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij