Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: | 16 kwiecień 2019r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: | Rodzinny Park Przygód Górecznik w Antoninie |
Tytuł zajęć: | |
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: | Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Miliczu |
Imię i nazwisko nauczyciela: | Izabela Buchert |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: | edukacja wczesnoszkolna |
Ilość osób w grupie: | 30 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Oferta w przekazie dostosowana do możliwości percepcyjnych uczniów | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Dzieci z uwagą słuchały o dawnych zwyczajach w kuchni oraz poznały szereg urządzeń w niej stosowanych, dziś już zapomnianych, nieznanych -bezpośrednia obserwacja eksponatów | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Malownicze ścieżki dydaktyczne usytuowane nad stawem z bogatą florą i fauną wzbudzały duże zainteresowanie i aktywizowały proces uczenia się. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
W ofercie "Warsztaty Małego Piekarza" uczeń poznaje tajniki domowego wyrobu pieczywa, bliżej poznaje zawód piekarza. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Oferta warsztatów odnosi się gospodarowania odpadami (dzieci używały papierowych tacek do wyrobu ciasta), na co edukator zwróciła szczególną uwagę. | |||||||||||||||
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
Oferta "Warsztaty Małego Piekarza" zachęca do świadomych zakupów wśród lokalnych dostawców np. mąki z lokalnych młynów, chleba od certyfikowanego dostawcy, w tym wypadku chodziło o przygodzicką piekarnię, na co również edukator zwraca uwagę. | |||||||||||||||
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? | |||||||||||||||
Jaki przedmiot /Uwagi: edukacja społeczna i przyrodnicza |
|||||||||||||||
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Najbardziej z zajęć – polecam: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam z prowadzenia zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Polecam zajęcia ze względu na: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? | |||||||||||||||
|