1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
krajobraz
dla kogo?
Na olchowym szlaku
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 12 czerwiec 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Folwark Jeździecki Jurand
Tytuł zajęć: „Zielnik – Jak zostać dendrologiem”
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu
Imię i nazwisko nauczyciela: Krystyna Grzelczak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: język angielski, doradztwo zawodowe
Ilość osób w grupie: 40

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• polecanie innych
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Tworzenie zielników z roślin zebranych z przydomowej łąki nawiązywało do tradycji podtrzymywanej w niewielu już gospodarstwach. Tworzenie prac plastycznych z wykorzystaniem naturalnych okazów i materiałów dostarczyło uczniom przyjemności obcowania z przyrodą i wykonywania własnych "dzieł sztuki".
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie poznali i utrwalili nazwy roślin zielnych oraz nazewnictwo pospolitych drzew.Dowiedzieli się,że łąki to bogactwo naturalne, z którego można korzystać w domowej kuchni dla wzbogacenia diety czy w ziołolecznictwie dlatego należy o nie dbać i chronić je.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Oferta pokazuje uczniom jak w miejscu zamieszkania można wykorzystać środowisko przyrodnicze do prowadzenia działalności gospodarczej nie szkodząc przyrodzie.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
W zajęciach ważne było wykorzystanie naturalnych pomocy i materiałów np.rośliny zebrane na łące,sznurek z roślin, papier z makulatury oraz omówienie potrzeby zmniejszenia używania tworzyw sztucznych oraz segregacji odpadów, ochrony drzew i roślin aby przeciwdziałać zmianom klimatycznym.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Oferta pokazuje jak wykorzystać własne zasoby w skracaniu łańcucha dostaw co przyczynia się do rozwoju przedsiębiorczości i zmniejsza zanieczyszczenie naszej "Małej Ojczyzny"-Doliny Baryczy.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

język angielski, doradztwo zawodowe
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? Motywacja uczniów na zajęciach
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• komunikatywność edukatora
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? Polecić innym nauczycielom w ramach wycieczki klasowej.

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: Wszystkim

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij