BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 12 marzec 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. Władysława Stanisława Reymonta w Twardogórze
Tytuł zajęć: Z książką przez Dolinę Baryczy, czyli Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. Władysława Stanisława Reymonta w Twardogórze przybliża Dolinę Baryczy i proekologiczne zachowania małym i dużym
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Zespól Szkół w Sośniach
Imię i nazwisko nauczyciela: Małgorzata Mokwińska
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: Edukacja przedszkolna
Ilość osób w grupie: 30

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Oferta umożliwia kontakt z literaturą dziecięcą oraz bardzo ciekawą dziedziną sztuki jaką jest sztuka słowa
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Dzieci zostały zapoznane z bogactwem przyrodniczym Doliny Baryczy poprzez rozmowę, książki oraz teatrzyk kukiełkowy
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Poprzez ciekawe metody nauczania dzieci wzbogacały swoje wiadomości o rybactwie i leśnictwie
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Zajęcia przybliżyły dzieciom również problem zanieczyszczenia powietrza ( poprzez literaturę)
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

edukacja przedszkolna
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• TAK
Najbardziej z zajęć – polecam:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? aktywizowanie dzieci
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? okazjonalne rozmowy z nauczycielami z terenu Gminy Sośnie

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij