1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Zalew - Moja Wola
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1118
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-05-2015
    Jest to propozycja czterech sytuacji edukacyjnych, które można przeprowadzić z najmłodszymi dziećmi w terenie lub z wykorzystaniem materiału przyrodniczego w przedszkolu. Zabawy te umożliwiają dzieciom badanie, obserwowanie, porównywanie, obcowanie z przyrodą, czyli naukę przez działanie i bezpośredni kontakt. Jednym słowem jest to coś, co dzieci lubią najbardziej i dzięki temu zapamiętują na długo.
  • dla kogo? 
    1398
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 10-05-2015
    karta pracy dla uczniów 1-3 SP,wykorzystać ją można podczas zajęć na łące w terenie oraz klucz odpowiedzi do zadań w karcie pracy.
  • dla kogo? 
    753
    Matematyka 
    dodano: 10-05-2015
    Podczas zajęć terenowych, ucz. obserwowali środowisko naturalne stawów Trzcieliny i lasu wokół wsi Huta oraz dokonywali pomiarów. Głównym celem tych zajęć było rozpoznawanie zaobserwowanych okazów roślin i zwierząt występujących na danym terenie, wykonywanie obliczeń dotyczących: skali, czasu, odległości, wysokości, określania kierunków świata. Zapoznali z także z zasobami lasu i gospodarką leśną prowadzoną przez Nadleśnictwo. Obserwowali gniazdo bociana czarnego, jedynego na naszym terenie.
  • dla kogo? 
    2296
    Przyroda 
    dodano: 10-05-2015
    Wykorzystanie karty pracy(wersja A oraz B)w terenie na łące, w klasach 4-6 SP. Materiał do pracy z banerem pt."Rośliny łąkowe Doliny Baryczy"służącym jako prosty klucz do rozpoznawania roślin oraz klucz odpowiedzi na zadania w karcie pracy wersja A oraz B
  • dla kogo? 
    541
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-05-2015
    Wypowiedzi dzieci na temat zwierząt leśnych. Rozwijanie percepcji wzrokowej i pamięci. Zabawy w małych grupach.
  • dla kogo? 
    752
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 01-05-2015
    Poznawanie walorów przyrodniczych naszej miejscowości i okolic.
  • dla kogo? 
    1156
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-04-2015
    Scenariusz zajęć w przedszkolu w grupie 4,5-6 letniej Temat: „Powracają ptaki” Cele ogólne: - Gromadzenie wiadomości na temat życia ptaków wiosną. -Kształtowanie przyjaznego odnoszenia się do ptaków oraz przyswajanie zasad ochrony środowiska. - Poznanie wybranych gatunków ptaków (bocian, jaskółka, kukułka, dzięcioł, słowik, wróbel.) Cele operacyjne: Dziecko: -Zna niektóre ptaki powracające z ciepłych krajów. -Zna nazwy wybranych gatunków ptaków. -Wypowiada się na dany temat. -Naśladuje odg
  • dla kogo? 
    823
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    puzzle gęś gęgawa
  • dla kogo? 
    803
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle bąk
  • dla kogo? 
    734
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle żuraw
  • dla kogo? 
    696
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle żmija
  • dla kogo? 
    905
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle Borsuk
  • dla kogo? 
    754
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle zimorodek
  • dla kogo? 
    806
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle bielik
  • dla kogo? 
    1002
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle bocian
  • dla kogo? 
    743
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 22-04-2015
    Puzzle rzekotka
  • dla kogo? 
    8509
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 12-04-2015
    Scenariusz i karta pracy przeznaczona dla starszych dzieci przedszkolnych i klas początkowych. Do wykorzystania podczas zajęć z edukacji przyrodniczej i matematycznej.
  • dla kogo? 
    1237
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-03-2015
    Zapoznanie się z budową mikroskopu, jego zastosowaniem - doświadczenia: „Co pływa a co tonie", "Wulkan".

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-623 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij