-
|
Kontynuacja konkursu opartego na grze "Omnibus z Doliny Baryczy".
|
-
|
ZAKOŃCZONY. Wszystkim uczestnikom dziękujemy, a laureatom gratulujemy zwycięstwa.
|
-
|
Kontynuacja konkursu o Dolinie Baryczy w oparciu o grę edukacyjną "Omnibus"
|
-
|
Torfowisko to miejsce magiczne, o zróżnicowanej faunie i florze
|
-
|
Film pokazuje lasy Doliny Baryczy.
|
-
|
Film przedstawia park Maltzanów, oraz zachęca do odwiedzenia Doliny Baryczy
|
-
|
Film przedstawia Dolinę Baryczy w Pigułce.
|
-
|
Film przedstawia bioróżnorodność Doliny Baryczy i zachęca do odwiedzenia tej krainy.
|
-
|
Zadania dotyczą odłowu ryb oraz zużycia wody przez mieszkańca Doliny Baryczy, zadania ekologiczne - oszczędzanie wody, różnorodność biologiczna, matematyczne
|
-
|
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji pt.: „Historia w lesie ukryta - Dolina Baryczy”. Praca ukazuje ciekawe i interesujące miejsca tego największego parku krajobrazowego w Polsce. Przedstawiona jest zarówno architektura oraz obiekty przyrodnicze – np. ponad 110 letni dąb szypułkowy, kompleks stawów itp. Te miejsca, na pewno warto zobaczyć.
Metryczka
1. Tytuł pracy: "Historia w lesie ukryta - Dolina Baryczy".
2. Szkoła: Szkoła Podstawowa w Raczycach
3. Imię i nazwisko nauczyciela: Maria Stolarek
Imię i nazwisko autorów pracy
Jakie zadania wykonywał przy pracy konkursowej
Eryk Kostrzewski
Dawid Płókarz
Kacper Kwaśniewski
Praca była wykonana przez chłopców wspólnie, tj. zdjęcia w terenie, opisy, grafika itd.
4. Źródła materiałów wykorzystanych przy pracy: Przez stawy i lasy Dolina Baryczy – Ireneusz Kowalski, Włodzimierz Ranoszek;
5.W pracy zostały wykorzystane własne materiały: zdjęcia;
|
-
|
Dolina Baryczy to ogromne bogactwo przyrodnicze: Natura 2000, rezerwaty przyrody, miejsca historyczne i kulturowe.Jednak Dolina Baryczy to nie tylko przyroda, to także ludzie i ich codzienna praca żeby tę przyrodę zachować. Ten film uchyli przed Państwem rąbka tajemnicy tej niezwykłej krainy, zapraszamy do jego oglądania.
|
-
|
Wyróżnione prace konkursowe przygotowane przez uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w formie prezentacji multimedialnych i albumów dokumentujących przeprowadzoną przez młodzież wycieczkę po regionie
|
|
|