O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Przebiśniegi
dla kogo?
Dolina Baryczy
dla kogo?
Zalew - Moja Wola
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Ranking szkół

Ranking ogólny, za okres: 2016-06-16 - 2017-09-20

Lp. Wykres Ilość punktów Nazwa
1.
108.7950 Zespół Szkół w Odolanowie
2.
83.9900 Szkoła Podstawowa w Raczycach
3.
81.7400 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przygodziczkach
4.
79.6150 Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
5.
77.5050 Zespół Szkół w Cieszynie

Ranking ilości zamieszczanych zasobów w serwisie, za okres: 2016-06-16 - 2017-09-20

Lp. Wykres Ilość punktów Nazwa
1.
2.20 Przedszkole Parafialne im. św. Feliksa z Cantalicio
2.
1.67 Szkoła Podstawowa w Raczycach
3.
1.13 Zespół Szkół w Cieszynie
4.
1.00 Szkoła Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich
5.
0.86 Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pakosławsku

Ranking szkół koszystających z ofert ośrodków edukacji pozaszkolnej uczestniczących w programie, za okres: 2016-06-16 - 2017-09-20

Lp. Wykres Ilość punktów Nazwa
1.
2.97 Zespół Szkół przy Wielospecjalistycznym Szpitalu w Miliczu
2.
2.69 Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
3.
2.52 Szkoła Podstawowa im. J.Słowackiego w Sułowie
4.
1.79 Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Powidzku
5.
1.16 Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Żmigrodzie
Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij