O PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
 
Owadzi mikrokosmos
dla kogo?
Żmija
dla kogo?
Ranking aktywności szkół
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    14
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-10-2017
    Ważne dla naszego przedszkola jest podtrzymywanie tradycji Święta Pieczonego Ziemniaka, naszej wielkopolskiej PYRY. Święto Pieczonego Ziemniaka ma na celu przede wszystkim zintegrowanie całej społeczności przedszkolnej, poznanie historii ziemniaka. Jest imprezą organizowaną od wielu lat w naszym przedszkolu, dzięki niej promujemy aktywność dzieci i dorosłych w konkurencjach i zabawach z ziemniakami.
  • dla kogo? 
    37
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 09-10-2017
    Uczniowie klasy III Szkoły Filialnej w Gorzycach Małych uczestniczyli w ciekawej lekcji podczas której poznali gatunki grzybów rosnących na terenie Doliny Baryczy oraz przeprowadzili proste doświadczenie z drożdżami.
  • dla kogo? 
    40
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 30-09-2017
    Celem zajęć, spaceru było rozwijanie zainteresowań przyrodniczych dzieci, poznawanie najbliższego środowiska oraz kształcenie percepcji wzrokowej, słuchowej i orientacji przestrzennej.
  • dla kogo? 
    42
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 30-09-2017
    Wycieczka do sadu w celu obserwacji zmian w przyrodzie wraz z nadejściem jesieni: dojrzewanie i zbiór jabłek, opadanie liści, poznanie różnych gatunków owoców uprawianych w sadach,zapoznanie z zawodem sadownika, zabawy na świeżym powietrzu i zakończenie wycieczki ogniskiem.
  • dla kogo? 
    49
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-09-2017
    Celem zajęć jest uświadomienie dzieciom niebezpieczeństw grożących życiu ludzi spowodowanych zanieczyszczeniem i dewastacją najbliższego środowiska przyrodniczego oraz zwrócenie uwagi dzieci na problem ochrony środowiska przez używanie wielorazowych opakowań (materiałowe siatki na zakupy, butelki wielorazowego użytku itp.);
  • dla kogo? 
    96
    Przyroda 
    dodano: 22-08-2017
    Uczniowie klasy IV wraz z nauczycielem wybrali się na lekcję w terenie. Uczniowie na pobliskich łąkach poszukiwali najczęściej występujące gatunki roślin, poszukiwali w atlasach wiadomości na ich temat oraz określali ich znaczenie dla człowieka. Lekcja przyrody w terenie, to wspaniała okazja, aby poznawać i badać świat wszystkimi zmysłami, selekcjonując zdobyte informacje i trafnie je wartościując.
  • dla kogo? 
    145
    Język obcy nowożytny- angielski 
    dodano: 24-06-2017
    Autorskie materiały w j. angielskim do wykorzystania podczas lekcji lub zorganizowania warsztatów, pt."Woda w naszym życiu".
  • dla kogo? 
    140
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 19-06-2017
    „Królewna Skorynia” – scenariusz przedstawienia teatralnego przygotowanego pod kierunkiem pani Elżbiety Sobczyńskiej, Kamili Sujeckiej, Iwony Palko na V Przegląd Małych Form Teatralnych - Ciekawe miejsca Doliny Baryczy „Cudze chwalicie swego nie znacie”. Przedstawienie powstało na podstawie legend Doliny Baryczy pt.”Grabkowe bajanie z Doliny Baryczy - Królewna Skorynia autorstwa Bożeny Hołubka.
  • dla kogo? 
    126
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Spacer do pobliskiego lasu i na łąkę obserwacja przyrody za pomocą lup i lornetek; wykonanie ilustracji pt. Świat pełen kolorów kolorową kredą na asfalcie
  • dla kogo? 
    110
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Jest to propozycja zajęcia otwartego dla rodziców w grupie 4-latków, mającego na celu: uświadomienie dzieciom, że nie tylko ptaki wykluwają się z jaj; stworzenie bajki muzycznej do utworu Musorgskiego Taniec piskląt w skorupkach; wykonanie przestrzennego ptaszka z papieru;
  • dla kogo? 
    123
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 15-06-2017
    Wycieczki do Gospodarstwa Pasiecznego „Gucio” państwa Kowalskich w Sośniach
  • dla kogo? 
    54
    Zajęcia techniczne 
    dodano: 15-06-2017
    Poznanie produktów z certyfikatem "Dolina Baryczy poleca", nabycie umiejętności pieczenia ciasta
  • dla kogo? 
    90
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Scenariusz przedstawia wycieczkę do Kałkowskiego, gdzie dzieci zwiedzały zabytkowy wiatrak
  • dla kogo? 
    74
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2017
    Wzbogacanie słownictwa związanego z przyrodą. Las jako środowisko naturalne–warstwy lasu. Znaczenie lasu dla człowieka. Rozpoznawanie naturalnych okazów przyrodniczych. Znaczenie lasu dla człowieka.
  • dla kogo? 
    44
    Zajęcia techniczne 
    dodano: 14-06-2017
    Poznanie prostych sposobów wykorzystania jabłek z Doliny Baryczy w kuchni
  • dla kogo? 
    49
    Zajęcia techniczne 
    dodano: 14-06-2017
    Propozycja zajęć z wykorzystaniem owoców z Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    84
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Poznawanie i utrwalanie nazw najbliższych dzieciom łąkowych roślin przy pomocy banera na łąkę 10+ / Rośliny łąkowe Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    108
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 14-06-2017
    Zajęcia mają na celu rozwijanie spostrzegawczości oraz zachęcanie do wnikliwej obserwacji środowiska przyrodniczego - łąki.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-476 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij