1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Wiosenna łąka
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 
Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    18
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-06-2020
    klasa 3- potrafię wymienić oznaki wiosny, nazwy ptaków powracających do Polski wiosną, nazwy wiosennych kwiatów, - założyłam/łem kalendarz pogody i będę go prowadzić przez 7 dni-tydzień .
  • dla kogo? 
    28
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-06-2020
    Zajęcia na świetlicy szkolnej dla uczniów klas 2-3. Uczniowie poznają nazwy ptaków przylatujących na wiosnę.
  • dla kogo? 
    30
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    klasa 2 - wiem, co słychać u bocianów w Przygodzicach, -potrafię uzupełnić metryczkę lektury „Drzewo do samego nieba”, -umiem odpowiedzieć na pytania do tekstu lektury.
  • dla kogo? 
    28
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    klasa 2 - potrafię połączyć zdjęcia zwierząt z ich domami i dobrać odpowiednie podpisy, - umiem nazwać materiały, z których zbudowane są domy zwierząt.
  • dla kogo? 
    26
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    Zapoznanie z wartością odżywczą owoców i warzyw. Znaczenie witamin dla zdrowia człowieka.
  • dla kogo? 
    36
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-06-2020
    Tropimy zwierzęta i owady zamieszkujące łąkę. Przyjrzymy się również roślinom, które zachwycają wszystkich amatorów pięknej natury Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    35
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 31-05-2020
    Scenariusz poświęcony jest tematyce ekologicznej - segregacji odpadów, korzyściom płynącym z segregacji. Podczas zajęć dzieci nabywają umiejętności prawidłowej segregacji odpadów. Uczą się również, w jaki sposób robić zakupy, aby zmniejszyć ilość zużywanego plastiku. Podczas zajęć realizowane są treści podstawy programowej dla klas 1-3.
  • dla kogo? 
    50
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 24-05-2020
    Karta pracy dla klasy III koreluje treści w zakresie edukacji polonistycznej i przyrodniczej. Celem pracy z kartą jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych, zdobywanie wiedzy na temat ptaków i ryb zamieszkujących Park Krajobrazowy Doliny Baryczy, wyjaśnianie na czym polega praca ichtiologa i ornitologa.
  • dla kogo? 
    69
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-05-2020
    Film, którego głównym bohaterem i narratorem jest Grabek-dobry duszek gminy Twardogóra, prezentuje dzieciom herb miasta. Grabek opisuje wygląd herbu, opowiada legendę związaną z powstaniem nazwy miejscowości i elementami herbu. Scenariusz film powstał na podstawie fragmentów książek Bożeny Hołubka pt."Grabkowe bajanie" i "Twardogóra oczami Grabka"
  • dla kogo? 
    56
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 07-05-2020
    1. Jakie zniszczenia w przyrodzie powoduje wypalanie traw? 2. Kto i w jaki sposób gasi te pożary? 3. Jak należy postępować w przypadku pożaru.
  • dla kogo? 
    112
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 26-02-2020
    Czytamy, piszemy i kolorujemy legendę o Twardogórze. Wiemy co kryje herb gminy Twardogóra. Oglądamy mapę Doliny Baryczy i mapę Gminy Twardogóra. Układamy puzzle Dolina Baryczy.
  • dla kogo? 
    116
     
    dodano: 18-02-2020
    Scenariusz pozwala zapoznać się z zabytkami Odolanowa. Dzięki lekcji przeprowadzonej zgodnie z tym scenariuszem uczniowie potrafią poznać swoją okolicę, korzystając z nowoczesnych sposobów pozyskiwania informacji. Po zajęciach uczniowie powinni: umieć zadać pytanie w wyszukiwarce internetowej oraz pogłębić umiejętność wyszukiwania informacji w sieci. Lekcja pozwala w ciekawy dla dzieci sposób przyswoić informacje o swojej miejscowości.
  • dla kogo? 
    238
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 29-12-2019
    Obserwacje drzew oraz liści przez lupy i lornetki. Nazywanie drzew. Zbieranie jesiennych liści. Oglądanie liści, dopasowanie do drzew parku Doliny Baryczy. Ochrona przyrody i właściwie zachowanie się w parku. Korzyści jakie daje ludziom park.
  • dla kogo? 
    98
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 26-10-2019
    Odział przedszkolny w Szkole Podstawowej im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich uczestniczył w zajęciach podczas których, dzieci poznały jak zwierzęta przygotowują się do zimy.
  • dla kogo? 
    207
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2019
    Celem warsztatów była przede wszystkim świetna zabawa - w roli głównej był oczywiście ziemniak i z nim związane zabawy ruchowe. Dzieci poznały historie ziemniaka na świecie oraz w naszym kraju.Rozwijały swoje zdolności manualne i kreatywność poprzez wykonywanie ciekawych prac, a tym ziemniaczanych postaci. Po świetnej zabawie odbyła się degustacja pieczonych ziemniaków z dodatkiem świeżego masełka i soli. Na zakończenie wybraliśmy się na karmienie kóz oraz zbiory grzybów.
  • dla kogo? 
    175
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 24-10-2019
    Zajęcia miały na celu poznanie walorów smakowych owoców suszonych. Głównie owoców z sadów Doliny Baryczy. Zachęcanie do zdrowego odżywiania się, do spożywania owoców w różnej postaci tym w suszonej.
  • dla kogo? 
    265
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 23-06-2019
    Propozycja zajęć integracyjnych dla całej rodziny na terenie Doliny Baryczy w ramach zajęć dodatkowych. Poznawanie własnego regionu poprzez zabawę.
  • dla kogo? 
    351
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 16-06-2019
    Wykorzystanie naturalnych ukształtowań terenu,przyborów i przeszkód naturalnych

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-617 |

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij