1% PODATKUO PROGRAMIEKONTAKTLOGOWANIE / REJESTRACJAPRZYSTĄP DO PROGRAMUDODAJ ZASÓB
     
Tęcza w Sośniach
dla kogo?
Opinia rodzica jest ważna
 
BAZA EDUKACYJNA
PRZEDSZKOLE KLASY I-III KLASY IV-VI GIMNAZJUM PONADGIMNAZJALNE
 
MATERIAŁ EDUKACYJNY OŚRODKI POZASZKOLNE BAZA WIEDZY / WIE
 

Pitagoras na meczu

Materiał Edukacyjny, Autor: Bożena Hołubka , Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze
Poziom nauczania
 5/5
 
Lekcja za pomocą meczu matematycznego.
PLIKI ZASOBU
 
PITAOGORAS NA MECZU ( 13 KB .DOCX )
SŁOWA KLUCZOWE
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
GRY I ZABAWY
Pitagoras
  • Klasy gimnazjalne
  • Matematyka
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Modelowanie matematyczne.
    Uczeń dobiera model matematyczny do prostej sytuacji, buduje model matematyczny danej sytuacji.
    Rozumowanie i argumentacja.
    Uczeń prowadzi proste rozumowania, podaje argumenty uzasadniające poprawność rozumowania.
    Użycie i tworzenie strategii.
    Uczeń stosuje strategię jasno wynikającą z treści zadania, tworzy strategię rozwiązania problemu.
    Wykorzystanie i tworzenie informacji.
    Uczeń interpretuje i tworzy teksty o charakterze matematycznym, używa języka matematycznego do opisu rozumowania i uzyskanych wyników.
    Wykorzystywanie i interpretowanie reprezentacji.
    Uczeń używa prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych, interpretuje pojęcia matematyczne i operuje obiektami matematycznymi.
    Treści nauczania:
  • Klasy ponadgimnazjalne
  • Matematyka
    Podstawa programowa do 2017
    Cele ogólne:
    Modelowanie matematyczne.
    Uczeń dobiera model matematyczny do prostej sytuacji i krytycznie ocenia trafność modelu.
    Rozumowanie i argumentacja.
    Uczeń prowadzi proste rozumowanie, składające się z niewielkiej liczby kroków
    Użycie i tworzenie strategii.
    Uczeń stosuje strategię, która jasno wynika z treści zadania.
    Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji.
    Uczeń używa prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych.
    Wykorzystanie i tworzenie informacji.
    Uczeń interpretuje tekst matematyczny. Po rozwiązaniu zadania interpretuje otrzymany wynik.
    Treści nauczania:
OPINIE I KOMENTARZE  
Paweł Olszański
Ciekawy materiał
28-10-2016
Jolanta Szydełko
Ciekawy sposób prowadzenia lekcji
20-04-2017

Unia Europejska, Europejski Fundusz Rybacki. Zadania realizowane przez Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniają inwestycję w zrównoważone rybołówstwo w ramach środka 4.2. Wsparcie na rzecz współpracy międzyregionalnej i międzynarodowej w ramach Programu Operacyjnego "Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013".

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij