STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

,,Leśne SPA" Warsztaty naukowe

Oferta Ośrodków, Autor: Agnieszka Kątna-Dolata , Edukacja w Folwarku Jurand Agnieszka Kątna-Dolata
Poziom nauczania
 0/5
Miejsce realizacji zajęć: w sali, w terenie

Podczas warsztatu zagłębimy się w świat naturalnych kosmetyków, które każdy może wykonać samodzielnie w warunkach domowych. min. 25 osób 2,5 - 3 h Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję na stworzenie własnego mydełka z naturalnymi dodatkami. Warsztaty to również wyjątkowa forma odprężenia wśród kolorowych mydełek, pięknych zapachów i delikatnych płatków kwiatowych z Doliny Baryczy, nie zabraknie również ciekawostek na temat naturalnych olejków, i ich działania na organizm człowieka.
czas trwania ilość osób koszt dostępność
2,5 - 3 min. od 25 do 100 osób 50 zł/osoba stałe
DODATKOWA OFERTA
Dodatkowe Atrakcje:
Ognisko oraz wspólne smażenie kiełbasek - 10 zł / os
Przejażdżki bryczkami - 10 zł / os
Sklepik z pamiątkami (lokalne publikacje, kolorowanki, drewniane breloki, atlasy o Dolinie
Baryczy itp.)

Oferta gastronomiczna restauracji
MATERIAŁY MULTIMEDIALNE
SŁOWA KLUCZOWE
RAPORTY POGŁĘBIONEJ OPINII
Lp. Data odbycia zajęć Nazwa szkoły Imię i nazwisko nauczyciela Przedmiot Przedmiot nauczania  
1 22 kwiecień 2024r. Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim Elżbieta Poradzisz Edukacja wczesnoszkolna I-III Więcej
Przygodziczki 64
63-421 Przygodzice dane sprzedawcy: Folwark Jeździecki Jurand Grażyna Kątna
KONTAKT
Agnieszka Kątna-Dolata
512392243
  • Przedszkole
  • Wychowanie przedszkolne
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Systematyczne wspieranie rozwoju mechanizmów uczenia się dziecka, prowadzące do osiągnięcia przez nie poziomu umożliwiającego podjęcie nauki w szkole.
    Tworzenie sytuacji sprzyjających rozwojowi nawyków i zachowań prowadzących do samodzielności, dbania o zdrowie, sprawność ruchową i bezpieczeństwo, w tym bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę i odpoczynek w poczuciu bezpieczeństwa.
    Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację warunków sprzyjających nabywaniu doświadczeń w fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarze jego rozwoju.
    Treści nauczania:
  • Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
  • Edukacja wczesnoszkolna
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Treści nauczania:
  • Klasy (IV-VI)
  • Przyroda (Klasa (IV))
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Wykonywanie obserwacji i doświadczeń zgodnie z instrukcją (słowną, tekstową i graficzną), właściwe ich dokumentowanie i prezentowanie wyników.
    Umiejętności i stosowanie wiedzy w praktyce. Analizowanie, dokonywanie opisu, porównywanie, klasyfikowanie, korzystanie z różnych źródeł informacji (np. własnych obserwacji, badań, doświadczeń, tekstów, map, tabel, fotografii, filmów, technologii informacyjno-komunikacyjnych).
    Kształtowanie postaw – wychowanie. Uważne obserwowanie zjawisk przyrodniczych, dokładne i skrupulatne przeprowadzenie doświadczeń, posługiwanie się instrukcją przy wykonywaniu pomiarów i doświadczeń, sporządzanie notatek i opracowywanie wyników.
    Treści nauczania:
    Uczeń wymienia różne źródła wiedzy o przyrodzie.
    Uczeń korzysta z różnych źródeł wiedzy o przyrodzie.
  • Klasy (VII-VIII)
  • Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych. Uczeń projektuje i przeprowadza proste doświadczenia chemiczne.
    Treści nauczania:
    Uczeń wymienia źródła, rodzaje i skutki zanieczyszczeń powietrza, wymienia sposoby postępowania pozwalające chronić powietrze przed zanieczyszczeniami
  • Szkoła średnia
  • Chemia
    Podstawa programowa
    Cele ogólne:
    Opanowanie czynności praktycznych.
    Uczeń bezpiecznie posługuje się sprzętem laboratoryjnym i odczynnikami chemicznymi; projektuje i przeprowadza doświadczenia chemiczne.
    Treści nauczania:
    Uczeń podaje przykłady opakowań (celulozowych, szklanych, metalowych, sztucznych) stosowanych w życiu codziennym; opisuje ich wady i zalety;
    Uczeń uzasadnia potrzebę zagospodarowania odpadów pochodzących z różnych opakowań;
OPINIE I KOMENTARZE  

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij