STREFA DZIECI

BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 20 październik 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Centrum Edukacji Ekologicznej Nadleśnictwa Żmigród- LKP "Lasy Doliny Baryczy"
Tytuł zajęć: Świat w kropli wody
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
Imię i nazwisko nauczyciela: Salomea Bienkiewicz
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: ochrona lasu
Ilość osób w grupie: 24

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Temat bardzo ciekawy dla uczniów Technikum Leśnego w Miliczu. Rola wody i sposoby gospodarowania jej zasobami w lasach są elementem wiedzy, którą uczniowie zgłębiają w szkole. Tak więc temat zajęć pozwolił poszerzyć wiadomości w tym zakresie.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Temat realizowany jest w pięknym i bardzo dobrze przystosowanym do celów edukacyjnych obiekcie. Lokalizacja ośrodka tuż obok Nadleśnictwa Żmigród i w otoczeniu lasów także podnosi atrakcyjność zajęć.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Tematyka realizowana na zajęciach obejmowała wiele aspektów znaczenia wody w środowisku, zwłaszcza leśnym. Szeroko przedstawiona była też wiedza na temat konieczności oszczędzania wody i dbania o jej jakość, co może znacznie polepszyć bilans wodny w małych i wielkich ekosystemach.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? ćwiczenia prak.tyczne zarówno w terenie , jak i przy mikroskopach
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.)
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? w zakresie praktycznej strony warsztatów i wykonywanych przez uczniów ćwiczeń.

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologii, geografii

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij