Raport pogłębionej opinii
| Data odbycia zajęć: | 23 maj 2019r. |
| Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: | HAGRO Hanna Jankowska |
| Tytuł zajęć: | Życie na wsi |
| Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: | Szkoła Podstawowa we Wróblińcu |
| Imię i nazwisko nauczyciela: | Dorota Piec |
| Przedmiot nauczany przez nauczyciela: | biologia, geografia |
| Ilość osób w grupie: | 11 |
| Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Tradycje rolnicze regionu | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Maszyny rolnicze z dawnych lat | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Czynne gospodarstwo wykorzystujące potencjał przyrodniczy. | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Gospodarstwo rolne oraz agroturystyka, czyli jak rozkręcić biznes. | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Zwrócenie uwagi na zmiany jakie zaszły w gospodarstwie rolnym. | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Pokazanie jak radzić sobie z gnojowicą. | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Praktyczna nauka segregacji, różne kosze na odpady w szafie. | |||||||||||||||
| Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
|||||||||||||||
| Zakupy od gospodarza. | |||||||||||||||
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? | |||||||||||||||
Jaki przedmiot /Uwagi: geografia |
|||||||||||||||
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Najbardziej z zajęć – polecam: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Polecam z prowadzenia zajęć: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Polecam zajęcia ze względu na: | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||