BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 4 listopad 2019r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji Ekologicznej "Dolina Baryczy"
Tytuł zajęć: Co możemy zrobić dla KLIMATU?
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jankowie Przygodzkim
Imię i nazwisko nauczyciela: Magdalena Frąszczak
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: biologia
Ilość osób w grupie: 23

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• osoba edukatora
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie dokładnie poznali na zajęciach źródła energii odnawialnej i w jaki sposób są one wykorzystywane w praktyce(różne przykłady urządzeń), jakie to niesie za sobą korzyści dla klimatu, naszego życia i zdrowia. Młodzież jest coraz bardziej świadoma, że wszyscy powinniśmy działać wspólnie dla klimatu i czystego powietrza.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Poprzez proste doświadczenia, zajęcia były bardzo ciekawe dla uczniów. Młodzież zadawała pytania, podawała konkretne przykłady ochrony powietrza oraz polityki klimatycznej państwa.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Młodzież zna sposoby oszczędzania wody i zdaje sobie sprawę z tego, że każdy z nas ma wpływ na czystość i jakość wody.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie potrafią segregować odpady. Wiedzą,że jest to ważne dla nas wszystkich,rozumieją potrzebę recyklingu,potrafią podać przykłady zachowań,aby ograniczyć produkcję odpadów np. opakowania wielokrotnego użytku, odpowiedzialne zakupy ...
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Uczniowie wiedzą na czym polegają świadome zakupy i jak należy wspierać lokalną przedsiębiorczość.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Biologia:omawianie zagadnień dotyczących zmian klimatu. Wiedzę zdobytą podczas zajęć, uczniowie mogą podsumować robiąc prace (np.plakaty) lub projekt edukacyjny pt.,,Co możemy zrobić dla klimatu?"
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
• rozwijanie kreatywności
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• TAK
Co mnie najbardziej zainspirowało? ciekawy sposób prowadzenia zajęć
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? -

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyroda,biologia,geografia

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij