Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
|
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Dzieci miały możliwość własnoręcznej produkcji sera, mleka i mąki. Poznały tradycyjne sposoby wytwarzania tych produktów. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Dzieci poznały kolekcję dawnych maszyn rolniczych i ich zastosowanie. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Dzieci zobaczyły wzorcowe gospodarstwo rolne pełne pięknych, zadbanych zwierząt. Zwróciły uwagę na panujący wokół porządek. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Dzieci utrwaliły nawyki wyrzucania odpadów do odpowiednich pojemników. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Dzięki udziałowi w zajęciach dzieci zrozumiały, że lokalne produkty są bardzo zdrowe, a kupowanie ich powoduje mniejsze zanieczyszczanie środowiska. |
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
| słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
|
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
|
| Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
|
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
|
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
| • rozszerzono wiedzę |
| • w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
| Polecam z prowadzenia zajęć: |
| • komunikatywność edukatora |
|
| Polecam zajęcia ze względu na: |
| • atrakcyjne zagospodarowanie terenu |
|
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? Poznawanie ciekawych miejsc w Dolinie Baryczy.
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: historia, biologia, plastyka, godzina wychowawcza
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|