Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
| • atrakcje |
| • miejsce zajęć |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Pokazanie jak można zrobić i praktyczne wykonanie masła, sera, maślanki. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Zajęcia odbywają się w starej stodole, która została przeniesiona w częściach i postawiona od nowa z zachowaniem wszystkich wymogów dawnego budownictwa. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Oferta pokazuje jak na naszych terenach żyło się dawniej oraz jak można żyć teraz, wykorzystując zasoby przyrodnicze. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Zajęcia prowadzone są w czynnym gospodarstwie rolnym. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: odnawialne źródła energii (instalacje energii odnawialnej fotowoltaika, solary, pompy ciepła – działanie w praktyce, korzyści) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Gospodarz pokazywał urządzenia do wytwarzania prądu i omawiał ich funkcjonowanie. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka odpadami – segregacja odpadów, odpowiedzialne zakupy (opakowania) Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
| Po zajęciach uczniowie prawidłowo segregowali odpady, które powstały podczas pracy. |
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: świadome zakupy – krótki łańcuch dostaw, wsparcie lokalnej przedsiębiorczości, fair trade a zanieczyszczenie środowiska Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego? |
| Edukator zapoznał uczniów z odbiorcami ich mleka i produktami jakie z niego są wytwarzane. |
| W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
| słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
przyroda, biologia ,geografia
|
| Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
|
| Najbardziej z zajęć – polecam: |
|
|
| Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
|
| Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
| • utrwalono pojęcia |
| • rozszerzono wiedzę |
| • w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
| Polecam z prowadzenia zajęć: |
| • komunikatywność edukatora |
|
| Polecam zajęcia ze względu na: |
| • dobrze przygotowane miejsce (np. sala, wiata, ścieżka, itp.) |
|
| Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? Historia życai na wsi, gospodarowania
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: historii
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|