Tablica klimatyczna - DRZEWA
Materiał Edukacyjny, Autor: Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy" , Stowarzyszenie "Partnerstwo dla Doliny Baryczy"| Poziom nauczania | 




 0/5Kompleks pałacowo-parkowy z XVII w. zajmuje powierzchnię 35 ha i obejmuje miejscowości Krośnice i Wierzchowice. Cały teren należy do obszaru NATURA 2000, a swoim zasięgiem obejmuje park w Krośnicach i park przypałacowy w Wierzchowicach, które łączy stara aleja dębowa.
					
					
- Przedszkole
 - Edukacja wczesnoszkolna (I-III)
 - Klasy (IV-VI)
 - Klasy (VII-VIII)
 - Szkoła średnia
 - Oferta dla dorosłych
 
Wychowanie przedszkolne
							Podstawa programowa
								Cele ogólne:
								Wspieranie  samodzielnej  dziecięcej  eksploracji  świata,  dobór  treści  adekwatnych  do poziomu  rozwoju  dziecka,  jego  możliwości  percepcyjnych,  wyobrażeń  i  rozumowania, z poszanowaniem indywidualnych potrzeb i zainteresowań.
Treści nauczania:
						
						Edukacja wczesnoszkolna
							Podstawa programowa
								Cele ogólne:
								W zakresie poznawczego obszaru rozwoju.
Uczeń osiąga umiejętność  obserwacji  faktów,  zjawisk  przyrodniczych,  społecznych i  gospodarczych,  wykonywania  eksperymentów  i  doświadczeń,  a  także  umiejętność formułowania wniosków i spostrzeżeń.
Treści nauczania:
						
						Przyroda (Klasa (IV))
							Podstawa programowa
								Cele ogólne:
								Kształtowanie postaw – wychowanie. 
Przyjmowanie  postaw  współodpowiedzialności  za  stan środowiska  przyrodniczego przez: właściwe zachowania w środowisku przyrodniczym, współodpowiedzialność za stan najbliższej okolicy, działania na rzecz środowiska lokalnego, wrażliwość  na  piękno  natury,  a  także  ładu  i  estetyki  zagospodarowania najbliższej okolicy, świadome  działania  na  rzecz  ochrony  środowiska  przyrodniczego  i  ochrony przyrody.
Treści nauczania:
						
						Geografia
							Podstawa programowa
								Cele ogólne:
								Kształtowanie postaw. 
Rozwijanie  postawy  współodpowiedzialności  za  stan  środowiska  geograficznego, kształtowanie  ładu  przestrzennego  oraz  przyszłego  rozwoju  społeczno-kulturowego i gospodarczego „małej ojczyzny”, własnego regionu i Polski.
Treści nauczania:
						
						Geografia
							Podstawa programowa
								Cele ogólne:
								
						Treści nauczania:
						
						
						
							
						
						
								
								
								
								
										
										
										
										
										