BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 13 wrzesień 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: HAGRO Hanna Jankowska
Tytuł zajęć: Spływy kajakowe
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku
Imię i nazwisko nauczyciela: Elżbieta Dąbrowska
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: Uczniowie
Ilość osób w grupie: 20

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• osoba edukatora
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: historyczny - oferta bazuje na przekazach historycznych, legendach realizowana jest w zabytkowych, muzealnych obiektach
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Prowadząca w przystępny sposób opowiedziała historię Baryczy-rzeki, która jest bliska naszej lokalizacji.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Dzięki udziałowi w spływie kajakowym uczestnicy znaleźli się w miejscach, gdzie mogli zobaczyć bogactwo przyrodnicze. Poznali gatunki roślinne, które żyją w Baryczy, zobaczyli je na własne oczy, a nawet mogli dotknąć pamiętając o zasadach, które obowiązują młodego ekologa. Zaobserwowali również ptactwo zamieszkujące owe tereny.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Uczniowie mieli okazję dowiedzieć się jak ważna jest roślinność, w naszym życiu. Bogactwo przyrodnicze jest elementem, który powoduje, że możemy oddychać zdrowym, czystym powietrzem.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Gospodarka wodna to jeden z elementów przeciwdziałania zmianom klimatu. Uczestnicy zaobserwowali różna kolorystykę wody, co wpływa na jej zabarwienie. Ponadto uświadomili sobie wagę jakości wody dla roślin, zwierząt i człowieka. Istotnym czynnikiem jest również jej ilość, czyli umiejętne gospodarowanie tym darem natury
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• NIE
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• utrwalono pojęcia
• rozszerzono wiedzę
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? poprzez portale społecznościowe, stronę internetową szkoły

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: przyrody, biologii, wychowawcom klas

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij