BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Raport pogłębionej opinii
Data odbycia zajęć: 10 listopad 2023r.
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: Stacja Ornitologiczna Uniwersytetu Wrocławskiego
Tytuł zajęć: Dlaczego drzewa dziuplaste są ważne dla nietoperzy?
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
Imię i nazwisko nauczyciela: Jolanta Cwenar
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: wychowawca internatu
Ilość osób w grupie: 15

Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć?
(Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje)
• realizowany temat
• miejsce zajęć
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: przyrodniczy - oferta bazuje na ścieżkach przyrodniczych, przyczynia się do poznawania i zachowywania bogactwa przyrodniczego
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Prowadząca zajęcia wielokrotnie wskazywała na wyjątkowy charakter środowiska przyrodniczego Doliny Baryczy.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: gospodarczy - oferta przybliża i zachęca do poznania specyfiki działalności gospodarczej zachowującej specyfikę obszaru – rolnictwo, rzemiosło, rybactwo , leśnictwo
Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego?
Zajęcia zostały przygotowane z myślą o uczniach Technikum Leśnego, wielokrotnie podczas zajęć prowadząca podkreślała znaczenie współpracy między leśnikami a naukowcami dla zachowania bioróżnorodności na terenach objętych planową gospodarką leśną.
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka emisyjna - czyste powietrze – (smog, gospodarka węglowa, wymiana pieców – jesteśmy tym czym oddychamy – zagrożenia, działania w praktyce)
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
Dobrostan nietoperzy jak wszystkich gatunków fauny żyjących w Dolinie Baryczy jest zależny od stanu środowiska (czystość wody, powietrza, możliwość żerowania, miejsca lęgowe, bezpieczne przezimowanie).
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o przeciwdziałanie zmianom klimatu: gospodarka wodna - jakość wody, kanalizacja, zużycie – oszczędzanie wody, gospodarka ściekami
Wskazana ocena w 6 stopniowej skali to 5, napisz dlaczego?
j.w.
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot?
słabo1  2  3  4  5  6  bardzo dobrze

Jaki przedmiot /Uwagi:

Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów?
• NIE
Najbardziej z zajęć – polecam:
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole?
• NIE
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć:
• rozszerzono wiedzę
• postawiono ważne pytania do przemyślenia
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie
Polecam z prowadzenia zajęć:
• przygotowanie merytoryczne
Polecam zajęcia ze względu na:
• zaangażowanie w realizację zajęć
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli?
• TAK

W jakim zakresie? ochrona zasobów przyrody

Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: biologia, przedmioty zawodowe

CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij