Data odbycia zajęć: |
17 styczeń 2020r. |
Nazwa ośrodka, w którym odbyły się zajęcia: |
Warsztatownia Kulturka u stółka |
Tytuł zajęć: |
Warsztaty string art czyli gwoździem i sznurkiem malowane.
|
Nazwa szkoły, która wzięła udział w zajęciach: |
Zespół Szkół w Krośnicach, Szkoła Podstawowa im. I. Łukasiewicza |
Imię i nazwisko nauczyciela: |
EDYTA DWOJAK |
Przedmiot nauczany przez nauczyciela: |
matematyka |
Ilość osób w grupie: |
18 |
Co zachęciło Państwa do skorzystania z oferty zajęć? (Proszę wybrać maksymalnie 2 opcje) |
• realizowany temat |
• polecanie innych |
|
Prosimy o uzasadnienie oceny wskazanej w formularzu monitoringu dotyczącej pytania o lokalny potencjał: kulturalny - oferta bazuje na tradycyjnych przekazach, rękodziele, uwrażliwia na sztukę Wskazana przez Panią /na ocena w 6 stopniowej skali to 6, napisz dlaczego? |
Bardzo dobrze zaprezentowana oferta ukazująca możliwości pracy w obszarze wiejskim. |
W jakim stopniu zdobytą (przez uczniów) na zajęciach wiedzę lub jakie kompetencję wykorzysta Pan/i na swoim przedmiocie. I jaki to przedmiot? |
słabo | 1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
| 6 |
| bardzo dobrze |
Jaki przedmiot /Uwagi:
matematyka, godzina wychowawcza
|
Czy udział w zajęciach wymagał wcześniejszego przygotowania uczniów? |
|
Najbardziej z zajęć – polecam: |
• rozwijanie kreatywności |
|
Czy metoda, forma prowadzenia zajęć zainspirowała Państwa do prowadzenia własnych zajęć w szkole? |
|
Jakie Pani/a zdaniem są bezpośrednie efekty zajęć: |
• rozszerzono wiedzę |
• uczestnik mógł zabrać pracę do domu |
• w ciekawy sposób przedstawiono zagadnienie |
|
Polecam z prowadzenia zajęć: |
• stosowanie nowoczesnych metod nauczania |
|
Polecam zajęcia ze względu na: |
• dostosowane do grupy wiekowej wyposażanie |
|
Czy planujecie Państwo ze względu na przekazywane treści zachęcać do udziału w zajęciach innych nauczycieli? |
• TAK
W jakim zakresie? klasy 1-8
Nauczycielem jakiego przedmiotu polecalibyście udział w zajęciach: artystyczne, przyrodnicze
|
|
Copyright © 2014 Stowarzyszenie "Partnerstwo Dla Doliny Baryczy"
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
|
|