BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1130
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 11-11-2021
    Poznanie nazw i sposobów rozpoznawania grzybów jadalnych i trujących.
  • dla kogo? 
    1638
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-06-2021
    Scenariusz lekcji przeznaczony jest dla uczniów klasy drugiej . W prowadza uczniów w tematykę powrotu ptaków do Polski. Uczniowie w czasie lekcji mają możliwość poznać gatunki ptaków , przylatujących na wiosnę i osiedlających się w Dolinie Baryczy oraz uzyskać informację w jaki sposób ptaki wracają i jak wyglądają ich gniazda. Celem lekcji jest również ochrona przyrody w najbliższym otoczeniu – miejscowości, regionie.
  • dla kogo? 
    1377
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 17-06-2021
    Zintegrowana karta pracy dla klasy I koreluje treści w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej. Celem pracy z kartą jest rozwijanie zainteresowań przyrodniczych, zdobywanie wiedzy na temat ptaków i ssaków zamieszkujących Park Krajobrazowy Doliny Baryczy oraz rozbudzanie ciekawości poznawczej uczniów.
  • dla kogo? 
    1063
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2021
    • Zna walory przyrodnicze Doliny Baryczy • Potrafi wymienić i zapisać pięć roślin i zwierząt Doliny Baryczy • Potrafi nazwać i zapisać miejscowości należące do Doliny Baryczy
  • dla kogo? 
    1487
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2021
    Poznanie wiadomości na temat tkanin naturalnych i sztucznych. Doskonalenie umiejętności redagowania i zapisywania zdań. Odczytywanie prognozy pogody. Planowanie wyboru stroju do pogody.
  • dla kogo? 
    1499
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 23-05-2021
    1. Zajęcia zintegrowane / edukacja polonistyczna, przyrodnicza, matematyczna, techniczna/ Czas trwania - 4 godziny lekcyjne 2. Cele ogólne: – Nabywanie przekonania, że przyroda w bliskim i dalszym otoczeniu jest piękna, fascynująca, a czasami nieprzewidywalna i groźna. – Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych. Cele szczegółowe: Uczeń: – nabiera przekonania, że przyroda w najbliższym otoczeniu jest interesująca i warta poznania, - poznaję region Doliny Baryczy, dostrzega piękno przyrody, zwłaszcza rzeki Baryczy i tysiąca stawów. - wie, w jaki sposób dochodzi do zjawiska zwanego powodzią; - docenia dobroczynną funkcję lasów w dolinach rzek; - potrafi odpowiedzieć w 3 - 4 zdaniach na pytanie: W jaki sposób można zapobiegać powodziom.
  • dla kogo? 
    1409
    Chemia 
    dodano: 20-05-2021
    puzzle przedstawiające zestaw do otrzymywanie tlenu z KMnO4
  • dla kogo? 
    911
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 28-04-2021
    Rozpoznajemy i nazywamy ptaki przylatujące na wiosnę do Polski. Obserwujemy bociana na gnieździe w Przygodzicach. Poznajemy zjawisko, które wykorzystują bociany w czasie swoich długich podróży. Opisujemy bociana.
  • dla kogo? 
    1298
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 15-01-2021
    W czasie zajęć można poznać najciekawsze dania kuchni wielkopolskiej. Sposób ich przygotowania.
  • dla kogo? 
    2227
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 12-01-2021
    Celem projektu "Boże Narodzenie w Dolinie Baryczy", było zapoznanie uczniów klasy drugiej z tradycjami bożonarodzeniowymi kultywowanymi przez mieszkańców Doliny Baryczy oraz w innych krajów. Poprzez rozmowy-wywiady ze swoimi babciami, dziadkami, rodzicami dzieci miały okazję poznać i utrwalić tradycje panujące w ich domach teraz i w dawnych czasach. Wykorzystując czas nauki zdalnej miały też okazję pod okiem członków swoich rodzin wykonać starodawne ozdoby choinkowe, poznać przepisy i przygotować tradycyjne potrawy wigilijne. Zdobytą przez siebie wiedzą, ciekawostkami oraz efektami swojej pracy dzieliły się z kolegami i koleżankami podczas kolejnych przedświątecznych zajęć on line.
  • dla kogo? 
    1387
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 03-12-2020
    Lekcja dla uczniów klasy 3., której celem jest poszerzenie wiedzy o swojej małej Ojczyźnie, jej położeniu, ciekawych miejscach i kształtowaniu lokalnego patriotyzmu. Podczas zajęć wykorzystano pomoce pozyskane dzięki uczestnictwu w projekcie Edukacja dla Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1941
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 22-06-2020
    Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z pojęciem Marzanna. Uczniowie poznają obrzęd pożegnania zimy z Marzanną w roli głównej.Na zakończenie zajęć uczniowie wykonują Marzannę.
  • dla kogo? 
    1146
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-06-2020
    Celem zajęć jest poznanie zwierząt żyjących w naturalnym środowisku jakim jest łąka. Poznanie łąki jako siedliska życia wielu pożytecznych zwierząt, ale także i szkodników. W trakcie lekcji dzieci będą mogły się przekonać, jakim fascynującym i pełnym uroku miejscem na Ziemi są łąki i dlaczego warto poświęcić im tak wiele uwagi.
  • dla kogo? 
    1508
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 21-06-2020
    klasa 3- potrafię wymienić oznaki wiosny, nazwy ptaków powracających do Polski wiosną, nazwy wiosennych kwiatów, - założyłam/łem kalendarz pogody i będę go prowadzić przez 7 dni-tydzień .
  • dla kogo? 
    1039
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 19-06-2020
    Zajęcia na świetlicy szkolnej dla uczniów klas 2-3. Uczniowie poznają nazwy ptaków przylatujących na wiosnę.
  • dla kogo? 
    1583
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    klasa 2 - wiem, co słychać u bocianów w Przygodzicach, -potrafię uzupełnić metryczkę lektury „Drzewo do samego nieba”, -umiem odpowiedzieć na pytania do tekstu lektury.
  • dla kogo? 
    1422
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    klasa 2 - potrafię połączyć zdjęcia zwierząt z ich domami i dobrać odpowiednie podpisy, - umiem nazwać materiały, z których zbudowane są domy zwierząt.
  • dla kogo? 
    2865
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 14-06-2020
    Zapoznanie z wartością odżywczą owoców i warzyw. Znaczenie witamin dla zdrowia człowieka.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij