BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    3141
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 08-10-2016
    - Uczeń wyjaśnia termin: legenda, - poznaje treść legend, - rozpoznaje herb wybranej miejscowości, - opowiada treść legendy zgodnie z chronologią ukazanych w niej zdarzeń, tworzy własne prace na podstawie legend, uczy się pracy w grupie.
  • dla kogo? 
    1604
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-10-2016
    Scenariusz zajęć, podczas których uczniowie poszerzą swoją wiedzę i umiejętności na temat przygotowywania zdrowych past do kanapek.Z ekologicznych produktów regionu Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    1827
    Godzina wychowawcza 
    dodano: 03-10-2016
    Podglądanie naszej planety okiem astronauty
  • dla kogo? 
    1799
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 28-09-2016
    Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze oraz uświadamiające o występowaniu grzybów jadalnych i trujących.
  • dla kogo? 
    1790
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 27-09-2016
    Scenariusz nt. grzybów Doliny Baryczy zrealizowany w gr. 6-latków. Założone cele zostały osiągnięte. Zajęcia okazały się interesujące dla dzieci, w których brały aktywny udział. Do przeprowadzenia zajęcia pomocne były "Atlasy grzybów Doliny Baryczy" oraz domino z grzybami .
  • dla kogo? 
    1784
    Biologia 
    dodano: 21-06-2016
    Ścieżka ekologiczna jest formą zajęć terenowych, gdzie młodzież w wydzielonym specjalnie obszarze Doliny Baryczy wykonuje odpowiednie zadania z zakresu biologii i chemii z elementami geografii. Ścieżka jest przeznaczona dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz klas III Gimnazjum.
  • dla kogo? 
    2390
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 20-06-2016
    Cele lekcji: uprawa własnego ogródka, rola i znaczenie dla wzrostu rozwoju Doliny Baryczy w harmonii z naturalną przyrodą, - znaczenie uprawy roślin w ich naturalnym środowisku bez działania nawozów i oprysków chemicznych, - uzyskanie z własnej uprawy ekologicznych warzyw, - zapoznanie z pracami wykonanymi na działce, - zapoznanie z narzędziami ogrodniczymi i ich rolą, - wyrabianie szacunku dla pracy innych ludzi, - zdobywanie wiedzy na temat roli działki w życiu człowieka.
  • dla kogo? 
    1419
    Przyroda 
    dodano: 14-06-2016
    Karta pracy zawierająca zadania przyrodnicze do wykonania w terenie
  • dla kogo? 
    2294
    Biologia 
    dodano: 14-06-2016
    Prezentacja powstała w ramach projektu edukacyjnego realizowanego przez uczniów gimnazjum w klasie II. Celem było przeprowadzenie wycieczek, wykonanie zdjęć, zdobycie informacji o części wielkopolskiej PK Dolina Baryczy. Prócz uczestników projektu w zadaniach wzięła udział liczna grupa uczniów ( ok. 28) z róznych klas gimnazjalnych.
  • dla kogo? 
    1891
    Biologia 
    dodano: 13-06-2016
    Uczniowie sprawdzają swoją wiedzę i umiejętności z zakresu ekologii w odniesieniu do organizmów żyjących na obszarze Doliny Baryczy.
  • dla kogo? 
    2114
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 13-06-2016
    Poznawanie zwierząt i roślin w ich naturalnym środowisku.Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.
  • dla kogo? 
    5195
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Podczas realizacji projektu uczniowie wykonują, a na zakończenie prezentują folder, plakat lub logo dotyczące segregacji odpadów.
  • dla kogo? 
    1696
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Scenariusz inscenizacji do wykorzystania z okazji I Dnia Wiosny.
  • dla kogo? 
    1965
    Matematyka 
    dodano: 13-06-2016
    Plik zawiera zadania konkursowe z XII przełajów, klucz odpowiedzi i dokumentację fotograficzną tegorocznego konkursu.
  • dla kogo? 
    1676
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Inscenizacja ukazująca potrzebę oszczędzania nośników energii.
  • dla kogo? 
    1722
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 13-06-2016
    Inscenizacja ekologiczna o segregacji odpadów. do wykorzystania np. na Dzień Ziemi

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-657 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij