BAZA EDUKACYJNA

Przedszkole

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

Ponadpodstawowe

Dorośli

Materiał Edukacyjny
  • dla kogo? 
    1810
    Przyroda 
    dodano: 06-06-2015
    Prosta , czytelna karta pracy ze wskazówkami do wykorzystania w pracy grupowej, podczas której uczniowie przyswajają sobie pojęcie skali.
  • dla kogo? 
    1821
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 06-06-2015
    Karty pracy , które wraz z rozkładem jazdy pociągów mogą zostać wykorzystane w celu kształtowania umiejętności radzenia sobie w sytuacjach życiowych.
  • dla kogo? 
    3143
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 05-06-2015
    Scenariusz lekcji społeczno-przyrodniczej dla klasy I na temat mieszkańców łąki.
  • dla kogo? 
    2218
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 05-06-2015
    Scenariusz lekcji społeczno-przyrodniczej dla klasy I, której celem jest ukazanie znaczenia wody dla człowieka i sposoby jej oszczędzania.
  • dla kogo? 
    1812
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-06-2015
    Scenariusz zajęcia „Wiosenna łąka w Dolinie Baryczy”- poznanie wybranych zwierząt występujących na łące. Cele: - utrwala wiadomości przyrodnicze na temat mieszkańców łąki; - poznaje bobra zamieszkującego Dolinę Baryczy
  • dla kogo? 
    2614
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 05-06-2015
    16 kwietnia br. w sali wiejskiej w Gliśnicy, po raz kolejny odbył się Gminny Festiwal Piosenki Ludowej i Biesiadnej, skierowany dla przedszkolaków i uczniów klas I-III z gminy Odolanów. Celem nadrzędnym konkursu było rozbudzanie zainteresowań kulturą ludową naszego regionu i kraju oraz popularyzacja muzyki ludowej i piosenki biesiadnej.
  • dla kogo? 
    3117
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 04-06-2015
    Scenariusz zajęć edukacji społeczno-przyrodniczej dla klasy I na temat trybu życia ćmy.
  • dla kogo? 
    9715
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 04-06-2015
    Scenariusz zajęć edukacji społeczno-przyrodniczej dla klasy I na temat znaczenia wody w życiu człowieka, zwierząt i roślin.
  • dla kogo? 
    2217
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 04-06-2015
    Scenariusz lekcji społeczno-przyrodniczej na temat powrotu ptaków wiosną.
  • dla kogo? 
    4335
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-06-2015
    Założenie hodowli szczypiorku poprzedzone rozmową mającą na celu podsumowanie wiedzy na temat wiosennych prac w ogrodach
  • dla kogo? 
    1883
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-06-2015
    Zabawy i ćwiczenia ruchowe, manipulacyjne i językowe z rodzicami, których głównym celem jest stwarzanie sytuacji do zabaw z cała grupą rozbudzających wyobraźnię, pomysłowość, umiejętność współdziałaniu z partnerem oraz sprawność fizyczną
  • dla kogo? 
    2113
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 04-06-2015
    Olimpiada "Przedszkolak na tropie przyrody" jest cyklicznym przedsięwzięciem, dzięki któremu popularyzujemy wśród dzieci hasła i działania na rzecz ochrony środowiska. Inspirujemy samodzielną aktywność dziecka poprzez prezentację na forum posiadanych wiadomości i umiejętności z powyższej tematyki.
  • dla kogo? 
    1688
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 03-06-2015
    Cele lekcji - zajęć terenowych. znajomość nazw kilku gatunków roślin , zwierząt wodnych i ptaków tam żyjących. znajomość przystosowań wybranych roślin i zwierząt do  życia w wodzie. znajomość sposobów ochrony wody
  • dla kogo? 
    1960
    Wychowanie przedszkolne 
    dodano: 02-06-2015
    Dzień Bociana w naszej szkole podsumowuje całoroczne działania w ramach programu edukacyjnego Bocian. Cele: •poszerzanie wiedzy o życiu i zwyczajach bocianów; •uświadomienie konieczności działań na rzecz ochrony bociana białego; •kształcenie umiejętności współdziałania w grupie; •możliwość zaprezentowania się całej społeczności szkolnej •radość i satysfakcja z wykonywanych zadań.
  • dla kogo? 
    1973
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-06-2015
    puzzle rezerwat Olszyny Niezgodzkie
  • dla kogo? 
    16149
    Edukacja wczesnoszkolna 
    dodano: 02-06-2015
    Testy ekologiczno-przyrodnicze dla uczniów kl. I,II i III. Testy sprawdzają poziom wiedzy uczniów kl I-III w zakresie ekologii oraz znajomości przyrody Doliny Baryczy.

1-18 | 19-36 | 37-54 | 55-72 | 73-90 | 91-108 | 109-126 | 127-144 | 145-162 | 163-180 | 181-198 | 199-216 | 217-234 | 235-252 | 253-270 | 271-288 | 289-306 | 307-324 | 325-342 | 343-360 | 361-378 | 379-396 | 397-414 | 415-432 | 433-450 | 451-468 | 469-486 | 487-504 | 505-522 | 523-540 | 541-558 | 559-576 | 577-594 | 595-612 | 613-630 | 631-648 | 649-657 |

» Zgłoś uwagi
CMS, internetART
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję
zamknij